עיצוב פנים בבתים ועיצוב חדרי ילדים

שיתוף

כולנו מכירים את תחושת הפליאה האוחזת בנו כשאנו נכנסים למקום שדיריו השקיעו בעיצוב הבית. אי אפשר לטעות במקום מגורים שנעשתה השקעה בעיצוב הבית שלו – כל פרט נמצא במקום הולם וכל פרטי עיצוב הבית חוברים להם יחדיו למופת של נוחות והרמוניה. השקעה בעיצוב הבית היא אחת מההשקעות המשתלמות שאנו יכולים לבצע. הרי הבית הוא המקום שבו אנו מעבירים את חלק הארי של חיינו. לאור כך, עיצוב הבית ישפיע ישירות על איכות חיינו, בטווח המידי. השקעה בעיצוב הבית היא השקעה באיכות חיים.

עיצוב חדרי ילדים

חדרי הילדים הינם יותר ממקום בו הם ניגשים לישון , זהו מקום מפלט של הילד בו הוא רוקם לעצמו חיים חדשים, דבר שמצריך פרטיות כמו גם עיצוב מלא דמיון.

עיצוב חדרי ילדים הינו משימה לא פשוטה, לכן חשוב כי תיוועצו עם מעצבים בעלי ניסיון  וידע שיהיה ליתרון עצום עבור הורה אשר מחפש חדר ילדים.
הניסיון לעצה בעצמכם חדר ילדים יכול להיות ניסיון שרק ייצור הוצאות מיותרות, בפרט אם אינכם בקיאים בנושאי עיצוב. איש בעל ניסיון בעיצוב ידע לקחת את החלל של חדר הילדים ולהפוך אותו לחדר חלומות שאינו רק בבעל עיצוב יפה אלא גם עיצוב חכם אשר מותאם לאופיו ולגילו של הילד.

משמע שמירה על בטיחות בחדר ,בפרט אם מדובר בילד שהחל ללכת ומתחיל לגשת אל ארונות ולפתוח מגרות ודלתות. דבר חשוב נוסף הוא המיטה של הילד, לגילאים מסוימים יש צורך במיטה מיוחדת עם מעקה בטיחות שעדיין תהיה גדולה יותר מהלול בו היה הילד ישן עד כה.

מיטת מעבר הינה המיטה בה בוחרים ההורים לשם כך, עד אשר הילד יהיה מספיק גדול למיטת יחיד רגילה או מיטה וחצי, לפי היכולות הפיננסיות והדרישות של ההורים והילד.

 

עיצוב חדר ילדים על ידי מעצב פנים מקצועי

מעצב מוכשר ידע לקחת את כל הדרישות ולהתאים אותם אל התקציב שלכם , פעולה שאינה דבר פשוט כל כך, בפרט כאשר אינכם מיודעים במחירים של החומרים הנדרשים, מה גם שלרוב מעצבי הפנים יש קשרים הדוקים עם בעלי מקצוע רבים אשר מספקים עבורם את המוצרים בהנחה.

אם אתם עדיין מתכננים לבצע עיצוב חדרי ילדים בעצמכם חשוב מאוד שתדעו מהו התקציב הפנוי, תשבו עם הילד לבדיקה של העיצובים החביבים עליו ותתחילו לבצע סקר שווקים באינטרנט לגבי העלויות של ריהוט, צבע לקיר וכדומה.
אתרים רבים יכולים לספק עבורכם טיפים ומידע לגבי עיצוב של חדרי ילדים באופן שיהפוך את התהליך להרבה יותר פשוט.
בכל שלב זיכרו כי יש צורך להתחשב ברצונות של הילד עבורו מבוצע העיצוב אך עדיין לשמור על עיצוב אשר ישתלב בצורה הרמונית ויהיה בטוח לשימוש ,לפי גילו של הילד המדובר.

 

 

 

עוד מהבלוג