עיצוב דירות יוקרה

עיצוב דירות יוקרה זוהי המומחיות שלנו בסטודיו עיצוב פנים ניצן הורוביץ. בזכות ההקפדה והמקצועיות על תכנון החלל, עיצוב הריהוט בהתאמה אישית והסטיילינג המקורי, קנינו לנו שם של איכות בתחום של עיצוב דירות יוקרה ובתי יוקרה ללקוחות פרטיים. אצלנו תקבלו עיצוב פנים עם טוויסט אחר – מלא עניין איכות  ומקוריות.

מדוע צריך להשקיע בעיצוב דירות יוקרה?

עיצוב פנים בדירות יוקרה מתבקש במיוחד לאור העובדה כי מדובר לרוב בדירות בעלי חלל גדול. מעצב דירות יוקרה מומחה ידע לעצב את הדירה באופן כזה שימקסם את הפוטנציאל הטמון בדירה, ינצל את מלוא השטח באופן מושכל ויעניק לכם חווית מגורים נעימה. בנוסף עיצוב דירות יוקרה מאפשר לבדל דירה אחת מהאחרת באמצעות השקעה בפרטי עיצוב ייחודיים ואיכותיים בעלי תעוזה ומעוף.

כאשר עובדים על תכנית עיצוב עם אדריכל ומעצב פנים מנוסה, כישרוני ובעל ניסיון, ניתן להיות בטוחים כי תקציבכם מושקע באופן מושכל ומנוהל היטב לאורך כל הדרך, כי בעלי המקצוע שנבחרו לטובת הפרויקט הם הטובים בתחומם וכי התוצאה הסופית תהיה דירת החלומות שלכם.

אם אתם קוראים את המאמר הזה ככל הנראה התחדשת בדירת יוקרה או שאתם עומדים לסגור את החוזה של חייכם לרכישת דירת יוקרה. לא משנה אם אתם בתחילת התהליך או בסיומו, חשוב שתתכוננו בהקדם לשלב העיצוב ותחפשו מעצב פנים המתמחה במיוחד בעיצוב דירות יוקרה.

דירת יוקרה כשמה היא זו דירה אשר אמורה לשדר יוקרה, פאר, סגנון ושיק.  המשמעות היא שכל האלמנטים בה חייבים להיות לא פחות ממושלמים – אם זה המבנה, הגימור, העיצוב והסטיילינג.   זוהי דירת החלומות שלכם שאמורה להבטיח לכם חווית מגורים משודרגת ולהוות עבור המבקרים והאורחים מקור להשראה.

השאירו פרטים וניצור איתכם קשר

עיצוב דירות יוקרה, סטודיו ניצן הורוביץ:

מהם שלבי העבודה בעיצוב פנים דירות יוקרה?

תחילתו של תהליך העיצוב הוא בפגישת היכרות עם מעצב הפנים, במסגרתה מגובש הקונספט העיצובי, מוגדר תקציב ומבוצע תיאום ציפיות באשר לצרכי הדיירים, ציפיותיהם ואופן העבודה. מגובשת תכנית עבודה אשר תפרט את לוחות הזמנים, תקציב, יכולות, חומרים וכמובן, התחייבות לתוצר המוגמר. לאורך הפרויקט יערכו פגישות ביניים להערכת מצב כללית, להתרשמות ולקביעת יעדים להמשך וזאת עד לשלב הסיום – מסירת המפתח.

אם אתם בעלי דירת יוקרה ומעוניינים לפנות למעצב ואדריכל פנים מומחה בתחום עיצוב פנים דירות יוקרה, פנו עוד היום אלינו לסטודיו – סטודיו עיצוב ניצן הורוביץ ונשמח להעניק לכם את שירותינו. במסגרת פגישת היכרות נבין מהם הצרכים של בני הבית, התקציב העומד לרשותכם לטובת עיצוב דירה, כיצד אתם מדמיינים את בית חלומותיכם, ומבטיח לכם שנגשים לכם את החלום.